【長命百二歲2】才子都會有弱點!方東昇瞓身打網球仍不敵老友記

文: Ling Kwok
2019.02.22

方東昇在節目《長命百二歲2》,不停爆金句,大Show有才一面。當中有一句:「世界最大嘅空間係進步空間」更成為一時熱話,到底為甚麼會有感而發?那就是他在瑞士與一眾老友記打羽毛球,卻不敵他們,所以才索晒氣地慨嘆!

方東昇雖然有口才,但係聖人都會有弱點,出口成文的他,運動自然是他的弱項。

他與一眾學過打網球的老友記battle,顯得有點力有不逮。最初他穿上網球王子費達拿的衣服上身,似乎胸有成竹。

事前仲要熱身,真係好搞笑!

但後來他瞓身救波,球還是落網。讓他不禁大嘆一句:「費達拿佢寶刀未老,而我都『未老』,不過係未老先衰。」

講時索晒氣,真係好鬼得意。

睇返佢打波時的神情,有幾下失球,他馬上掩嘴,反應確實逗趣。想不到第一次睇方東昇做運動,都有喜劇效果!

圖:《長命百二歲2》影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓