【Apple蘋果】傳2019年iPad以平價作賣點 5大重點/價錢率先睇

文: Toby Mok
2019.02.26

之前就有傳聞指蘋果今年將會發布2款新iPad,但一直都未有進一步的資訊,最近終於有外國媒體流出更多關於2019年新iPad的消息,有消息指Apple今年將會推出2款新iPad,而有消息指2款新iPad分別名為iPad mini 5同iPad 7,而有消息指新iPad為了迎合市場將會以平價作為賣點,一齊睇吓新iPad有機會有咩新賣點。

外國媒體Value Walk最近透露蘋果今年有機會推出2款新iPad,而新iPad將會比以往iPad的定價更低。

根據外國媒體消息指,因為新iPad將會是入門級產品,所以產品有機會不配備Face ID功能,但價錢將可以迎合到不想俾超過$700美元(約$5,494港元)買iPad的顧客,估計新iPad將會更平。

iPad mini 5

iPad mini 5的設計方面,外界普遍認為外觀會比iPad mini 4更薄更及更輕,而iPad mini 4為6.1mm厚,有評論指iPad mini 5有機會比上一代薄5mm,相信帶出街會更加方便。

除此之外,因為iPad mini 5為入門級產品,所以iPad有機會保留home鍵及touch ID,並取消Face ID功能。

有消息指iPad mini 5將會採用垂直雙鏡頭,另外亦會採用新一代的處理器,相信新款iPad處理指示速度將會更快。另外,雖然暫時未有iPad mini 5的確實售價,不過外國媒體Value Walk預測價錢將會比2018年售價為$329美元(約$2582港元)的9.7吋iPad更便宜,相信大家有機會$2000內買到新款iPad。

iPad 7

而外國媒體Value Walk 亦透露,iPad 7有機會配備10吋屏幕,並採用無邊框設計,代表iPad 7有機會不支援Touch ID功能,但因為產品為入門級,所以亦不會配備Face ID功能。消息指iPad 7將會改為手指模感應。


另外,iPad 7亦有機會支援最新的Apple Pencil 。除此之外,為了提升iPad的速度,新iPad將有機會採用A11處理器。

資料及圖片來源:Value Walk,Apple


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓