葉德嫻零酬勞拍攝運輸署短片拍足3日 最愛路見不平:我而家鬧人仲係好叻!

文: Ling Kwok
2019.02.27

早前運輸署邀請葉德嫻(Deanie姐)拍攝短片。Deanie在片中提醒乘客搭交通工具時,要懂得顧及他人,不應打擾別人。短片內容講中不少港人心聲,因此近日在網上瘋傳。據知短短三分鐘的短片,葉德嫻更拍足三日,實在是不遺餘力。

短片有部分內容要待港鐵收車才可以進行,所以葉德嫻與一眾演員一起拍攝三天,更有一天要等到半夜才開機拍攝。

不過Deanie對此沒有半句怨言,據知今次拍攝更沒有收半點酬勞,實在唔話得。對於今次仗義幫忙,源於Deanie覺得好值得幫手拍,於是不辭勞苦完成短片。

而運輸署發言人表示,因為Deanie姐經常乘搭交通工具,也是個社會上舉足輕重的人,所以是個合適人選。

Deanie向來有烈女之稱,不時爆出很多警世金句。

例如「可能我係有要求嘅人,我覺得我嘅要求唔係唔合理,能夠身為人,應該好好哋做。」

「我鍾意做瑜伽倒立,大概做咗10 年,我而家鬧人仲係好叻。我都做到,仲有邊個做唔到?」可見Deanie十分敢言。

圖:運輸署

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓