沈卓盈離巢後瘋狂接Job 積極掘金與偶像吳奇隆同場

文: Ling Kwok
2019.03.03

有「沈大師」之稱的沈卓盈早前宣布,離開效力16年的TVB,並表示:「沒有公司,也沒有今天的我。」離開TVB後,沈大師有意向外闖,想到內地吸金,尋找更多機會。早前她就有機會在眼前,因為她日前邀到澳門出席太陽娛樂12周年的周年晚宴活動。

當晚太陽娛樂12周年的周年晚宴活動,簡直是星光熠熠。分別有古天樂、楊受成及黃柏高都有份出席。

而沈大師當晚到處集郵,如吳奇隆及任賢齊等,好似小Fans,她笑說:「以前睇《夏日的麼麼茶》嗰陣已好鍾意小齊,之後自己又有追看《步步驚心》,真係睇到喊傻咗。」

其後,被問到有否向古天樂、楊受成等多位大人物自薦一下,開拓電影市場,她說:「都有同佢地傾下偈,佢地亦知道我已經離開TVB,當然希望將來有機會合作,我想嘗試拍電影!」

離開TVB後,沈大師得到更多機會,有不少工作正在商榷中,真的是長做長有。

圖:沈卓盈IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓