【鄭伊健演唱會2019】17年前首結片緣成好友!伊健為阿Sa獻唱《內傷》勁感動

文: 王庭芝
2019.03.01

鄭伊健的紅館演唱會《Along with Ekin Live Concert 2019》進行得如火如荼,連日來多位伊健的圈中好友都特地前來撐場,當中包括和伊健六度合作拍戲的蔡卓妍(阿Sa),她在Instagram多謝伊健為她送上最愛的歌曲《內傷》,而且演唱會上還播出阿Sa和伊健的電影片段,阿Sa表示感動到想喊!

伊健和阿Sa在2002年首次結片緣,參演《我老婆唔夠秤》,其後於03年至09年間再度合演過《千機變》、《見習黑玫瑰》、《阿孖有難》、《風雲II》和《我老婆唔夠秤II:我老公唔生性》,令兩人戲外亦成為好友,今次伊健開騷,阿Sa當然要親身支持。

她在Instagram寫道:「張十三!好叻呀你!多謝你唱咗我最鍾意嘅『內傷』!好感動呀!想當年呢首歌⋯⋯仲有唱『吻感』時嘅片段,所有歌都記載咗我成長中唔同嘅故事!多謝你。」張十三就係當年伊健在《我老婆唔夠秤》的角色。

阿Sa上載了與伊健在紅館後台合照和《我老婆唔夠秤》的舊劇照,兩人都好似吃了防腐劑一般,外貌依然青春,阿Sa大讚伊健仲靚仔過以前,又在story自嘲以前因為鍾意曬太陽,所以皮膚黑過依家。

 

來源:IG@choisaaaa

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓