蕭正楠瞞老婆與好兄弟唱K 曹永廉不忘互窒:有進步空間,好大空間!

文: Ling Kwok
2019.03.05

蕭正楠與曹永廉是圈中最為有名的兄弟檔,除了一起拍劇做主持外,經常到外地齊齊登台搵真銀。兩人啱嘴型的其中一個原因,同樣都是歌手出道,後來轉戰電視劇,成功入屋。早前兩人為了準備登台,於是相約一起唱K練歌。

相約唱K,感情友好的兩人不忘互窒對方。蕭正楠就上載兩人唱K的短片到IG,留言表示:「廉哥話我太太拍緊戲,靜靜雞帶我去卡拉OK見識下....佢嘅歌喉。」

後來他在片中解釋,指兩人為美加演唱會特訓,曹永廉更自High說:「同樣為年尾紅館做準備。」

蕭正楠先失笑,後來再窒對方:「紅磡殯儀館呀?」後來曹永廉早了幾秒入歌,自嘲:「吹板呀!」

事後田蕊妮留言:「吹板呀廉伯」曹永廉抵死回應:「冇吹,係音樂慢咗咋!」不忘mean爆互窒本色。

曹永廉也上載了一段蕭正楠演唱林奕匡《高山低谷》的短片,講笑話:「有進步空間,好大空間!」

圖:蕭正楠、曹永廉IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓