【iPhone教學】蘋果手機4大實用隱藏功能 用iPhone效率倍增!

文: Toby Mok
2019.03.08

Apple iPhone 同三星都是普遍香港人比較常用的手機品牌,好多果粉都以為自己好了解自己部iPhone,但其實仲有好多秘密功能大家有可能未必知,今次就為大家整合了5大iPhone小秘訣,教大家點好好使用iPhone。

瞓著後手機自動關閉影片或音樂

好多人搭車或者臨瞓前都喜歡用手機睇片或者聽歌,不過好多時又會睇到一半不小心瞓著覺,導致手機長開,浪費電量,今次就教大家點樣可以令iPhone在大家不小心瞓著後,自動將影片或者音樂關掉。

首先打開應用程式內的「時鐘」,再按「計時器」,按「當計時結束」,然後再選擇到最底行的「停止運行」

 

 

之後再按設定調較音樂或影片的停止時間,例如1小時,咁在手機播放中的影片、語音或者音樂都會在1小時候全部關閉,咁以後就不用再怕睇睇吓片瞓著覺iPhone會長開啦。

在指定地點開啟請勿打擾功能

好多人入戲院睇戲或者上班開會時都會將手機較成請勿打擾模式,不過好多時事後都會忘記將功能調較點正常模式而錯過重要的電話,今次就教大家點樣可以在指定地點開啟請勿打擾功能。

首先在手機向上拉打開「控制中心」,之後再長按月亮符號的「請勿打擾」功能。

選擇「直至我離開此位置」,按此後,用家只要離開當前的位置就會自動解除「請勿打擾」功能,咁就唔怕忘記解除「請勿打擾」功能而錯過任何重要電話啦。

將日曆較特定時間

好多人都喜歡使用iPhone日曆內時間記錄每天行程,用開此功能的用家都知道時間設定間隔只有5分鐘,但其實原來日曆功能可以設定到準確的時間,例如15:03,一齊睇吓點做到。

其實首先打開日曆,再按「+」新增行程,之後輸入行程的基本資料,再調較開始時間。

時間顯示出後只要連續按2次時間軸就可以將時間單位變成1分鐘,咁就可以更準確地記錄行程啦。

 

 

計數機刪除功能

成日計數都會不小心按錯製但又唔知點刪除打錯的數字,每次都要重新再輸入十分麻煩,今次就教大家點刪除在計數機內輸入錯的數字。

其實大家只需要在發現打錯後立刻用手指在屏幕上向左劃一下,就可以成功將打錯的數字刪除。

 

 


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓