謝安琪耳機失靈後緊張痛哭 老公張繼聰緊急發文慰妻:災難係堅但我認為你更堅

文: Ling Kwok
2019.03.13

謝安琪昨晚在《KKBOX香港風雲榜》演唱時,遇上耳機失靈,當時她還要唱足五首歌。中途與工作人員溝通過,可是未能及時解決問題。與謝安琪合唱的Sunny@Supper Moment出手解救,特意走近對方,好讓Kay知道唱到邊。

而謝安琪老公張繼聰事後在IG發文,就太太耳機失靈一事作出安慰,講出歌手在台上最畏懼的事情就是耳機失靈。

張繼聰形容:「依種情境,任何表演者發夢遇到都保証會嚇醒,不過,可惜,今次單嘢係堅嘅。依二十分鐘嘅痛苦,恐懼,㥬惶,心血白費...對表演者嚟講,係災難。」

但後來,他由衷讚賞太太面對困境事的態度,說:「災難係堅嘅,不過我認為你更堅。咁嘅環境,你仍然奮力完成整個演出,冇放棄任何一粒音任何一個小節。」

坦言出口安慰不在於對方是太太,是以過去同是表演者的身份表示同情,「聽唔到音樂數唔到拍子照入歌喎,真係靠心中有劍」。

張繼聰更笑言太太在42歲生日前夕,得到這份禮物,實在是終生難忘。

而謝安琪經歷耳機失靈一事,在IG更新,形容今次是「慶生賀禮,彌足珍貴」,並感謝「由昨晚到現在以各種形式向我支持問候的每一位,流過的眼淚都熱䁔了」,得到不少網民支持。

圖:IG@張繼聰、謝安琪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓