【Apple蘋果】用AirPods增加患癌機會?!專家:產品輻射或有損健康

文: Toby Mok
2019.03.14

近年無線藍牙耳機盛行,好多人都覺得用無線藍牙耳機不需要電線比較方便,而Apple蘋果公司出產的AirPods更是近年熱門產品,但最近竟然有專家指使用蘋果AirPods無線耳機有機會致癌,一齊睇吓發生咩事!

最近外國媒體MailOnline報導提到有專家指無線藍牙耳機有機會放出微波輻射,對身體健康造成影響。

而外國媒體MailOnline亦提到科技家們開始關心無線產品有機會帶來的風險,認為各國對無線產品的監管不夠。

而蘋果產品AirPods亦被外國科學家Joel Moskowitz點名,指AirPods利用電磁輻射原理運作,有機會將輻射經大腦傳送到去另一邊耳的耳機,對人體造成傷害。

而來自40個國家的250名科學家亦簽署請願信到世界衛生組織,希望世界各國可以訂立法例管制相關的無線產品。

不過有加洲大學的專家就表示,現暫時未有相關研究指無線耳機的輻射會經大腦,不過相信或多或少亦對人體有一定影響。

而部分科學家就認為藍牙耳機的輻射值為1mW/kg,遠低於業界2.0W/kg的標準及影響微少,不會對人體產生危害。

雙方科學家暫時未有相關議題進行詳細研究,藍牙耳機對人體的影響尚有待商榷,不過大家亦記得不要長時間用耳機高音量聽歌,以免聽力受損。

資料及圖片來源:MailOnline,Apple,the Sun

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓