【DearJane演唱會】周柏豪自薦做樂隊琴手 Dear Jane演唱會尾場精華(附歌單)

文: 王庭芝
2019.03.18

樂隊Dear Jane一連兩場紅館演唱會順利完成,尾場嘉賓有和Dear Jane相識多時的周柏豪,柏豪為Dear Jane充當鍵琴手之餘,又即場向Dear Jane邀歌,Howie笑言當晚會即刻送歌找數,並叫柏豪post上網做證。

 

Dear Jane首個紅館演唱會昨晚圓滿結束,與Dear Jane份屬好友的周柏豪連續兩晚仗義撐場,與樂隊齊齊jam歌,柏豪表示一直都恨夾band,感激Dear Jane讓佢有機會圓夢,佢笑稱宣布自己從即日起加入了Dear Jane,會擔任鍵琴手,柏豪又趁機大爆Dear Jane答應會為他寫歌多時,至今仍未收到demoHowie就指演唱會後立即找數,叫柏豪記得post上網做證。

 

Dear Jane於演唱會尾場繼續帶來多首經典作品,成員們對於能夠一嘗紅館開騷滋味,表示感激粉絲的支持,主音Tim說:「無你哋,我哋就唔會有機會玩音樂,無你哋,我哋就唔會企喺呢度。」鼓手Nice又邀請昔日夾band的戰友一同上台jam歌,場面感動。

 

 

尾場完整歌單:

1. 無憾的生存
2. 也許我不會活多一歲
3. 經過一些秋與冬
4. 別說話
5. 只知感覺失了蹤
6. 永遠飛行模式
7. Rising star

8. 天光 (with 周柏豪)
9. 慣 (with 周柏豪)
10. Howie solo: Can't help falling in love
11. 終點的擁抱
12. 深化危機
13. 寧願當初不相見
14. medley(放大假/一百萬人的故事/男兒當打交/戰狼三國)
15. Jackal solo: 沒有你的假期
16. Nice solo: You mad bro
17. Yellow fever+身體語言 

18. 到此為止
19. 無可避免
20. 哪裡只得我共你
21. 煞科/越難越愛/失憶周末/男朋友
22. 咖啡因眼淚
23. 一去不返
24. 遠征
25. 不許你註定一人
26. 二十年後的歌
27. Encore: Goodbye 
 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!