發揮急才晒世界級普通話+泰文打破悶場 森美:窩跟渣咋輝衣毛咦樣!

文: 王庭芝
2019.03.18

有「金牌司儀」之稱的森美一向出名有急才,近年不少韓星來港舉行粉絲見面會都邀請森美擔任主持,除了幫手搞氣氛,亦令活動進行得更順暢,有時遇上突發事時,他都臨危不亂,令觀眾可以安心參與活動。日前韓國男神朴寶劍來港開騷,並再度邀請森美擔任活動主持,期間森美再次發揮急才,令朴寶劍的粉絲都拍爛手掌。

活動尾段,朴寶劍預備了近40份禮物送給粉絲,由森美幫手抽出現場觀眾,他再三確認抽出正確數目,他說:「好緊要架,抽多咗我就要送我自己月曆出嚟,送我嘅月曆好唔好?」台下粉絲都大叫:「好!」森美又說:「但重點係無我個樣喎!」

之後於fan-meeting最尾設有全場hi-touch於等待期間的冷場,粉絲當然心急想跟oppa擊掌,森美隨即發揮急才,即興「棟篤笑」搞氣氛。

他先是正經地以廣東話跟觀眾交代hi-touch流程,然後他問現場是否有人聽不懂廣東話,由於早前有泰國粉絲被抽中上台與朴寶劍互動,於是森美就大講自創「泰文」,除了講啱「沙哇啲卡」,其餘都係亂噏,但令全場粉絲爆笑,森美就說:「笑嘅人肯定係唔識泰文啦,識泰文嘅都唔會明我講咩!」

講完「泰文」,森美又轉channel,大騷「世界級」普通話講解流程,他笑言:「我是『渣咋輝』,我跟『渣咋輝』、古天樂『衣毛咦樣』(一模一樣),我在香港很出名,出名普通話很爛!」再令現場觀眾歡呼爆笑,更有粉絲叫森美唱歌助興。看來朴寶劍粉絲都差點變成森美粉絲。

唔少有去現場的觀眾都在森美IG留言大讚他主持出色,令活動氣氛非常好。

來源:IG@森美

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓