小朋友自知手腳慢向司機連番講唔該 窩心說話冧爆司機被讚家教好

文: 王庭芝
2019.03.25

所謂「禮多人不怪」,有時講多句「唔該」、「多謝」,真係可以令人舒服好多,如果小朋友從小學會對有人禮,相信都特別討人喜愛。日前有網友分享在小巴上遇到一件窩心事,一名非常有禮貌的小學生就因為一句「唔該」而溫暖了司機和乘客的心。

日前有網友在「土瓜灣之友」Facebook群組表示,於一輛土瓜灣28M小巴上見證一件溫馨小事,一位小學生在天光道上車,匆忙間忘了拿八達通,於是立即落車跟疑為外婆取回八達通,擾攘了約半分鐘,小巴司機就大聲一問:「得未?」網友強調司機語氣並不惡,而小朋友一搵到八達通就飛撲上車,坐在司機位後排,並連講三次:「唔該司機。」

配圖:TVB

 

司機邊開車邊播歌並哼唱,唱完一首歌就回頭問小學生哪個站落車,小學生先回答司機,司機就答收到,然後小學生就回應:「唔該司機。」司機再答:「唔使客氣。」

 

沒想到小學生接着又輕聲對司機說:「你唱歌好好聽。」網友形容司機聽到即刻冧爆,全程繼續唱歌又和小學生閒聊,令這程車氣氛良好。

 

網友大讚小學生家教好,斯文又有禮貌,亦有其他網友留言表示認得該位小巴司機,指他一向對乘客都相當親切。

 

來源:FB@土瓜灣之友

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓