【懿想得到】黎諾懿首度擔大旗主持綜藝 好兄弟鄭伊健二話不說入電視城撐場

2019.03.25

近日鄭伊健重遊TVB電視城,更與《愛•回家之開心速遞》的演員KC與Terry及劇集的幕後班底合照,惹來觀眾猜測伊健是否會客串《開心速遞》。不過伊健就解釋指自己回來電視城是為了幫助相識多年的好兄弟黎諾懿拍攝新綜藝節目《懿想得到》,擔任節目嘉賓。

鄭伊健最近現身電視城,更與《愛•回家之開心速遞》的成員合照,被觀眾猜測是否會客串《開心速遞》。不過其實他是為了好兄弟黎諾懿的節目而來。

 

無綫藝人黎諾懿第一次以個人身份主持綜藝節目《懿想得到》,得到一眾好友力撐。

與黎諾懿相識多年的鄭伊健亦相當有情有義,特意回到電視城支持好兄弟,與黎諾懿合作拍攝《懿想得到》。

鄭伊健更主動為好友提出節目建議,包括在電視城的飯堂拍攝。

黎諾懿更表示為了報答好兄弟,打算在鄭伊健的澳門演唱中擔任嘉賓,更一口答允唱2首歌,同時亦不介意跳舞。

不過鄭伊健就指是因為黎諾懿本來在台慶表演時答應與自己一起上台唱歌,結果卻一直往後縮,所以擔任演唱會嘉賓是還台慶的人情債。

兩人在接受訪問時,鄭伊健更不忘舉高《懿想得到》的牌子,為好兄弟宣傳,怪不得黎諾懿亦感歎「呢啲朋友邊度搵呀你話」。

兩人相識多年,當年黎諾懿入行時曾經歷過不順景的日子,幸好得到鄭伊健相助。黎諾懿曾試過住劏房捱麵包,好友鄭伊健得知後即出手相助,帶黎諾懿到家挑選衣服,並大方表示:「嚟啦!啲衫我都唔要,過嚟揀啦!我淨係喺大陸着過,香港唔會知嘅。」

來源:TVB、IG@黎諾懿歐瑞偉李偉健、weibo@馬國明

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓