7隻金毛犬BB太曳狗媽意圖跑走賣甩 幸有狗爸任母職不嫌棄照顧

文: Ling Kwok
2019.03.26

不開心的時候,見到動物真的會治癒人心。韓國有個動物節目,講到有七隻金毛尋回犬BB,由於過度好動,令主人冇晒符,狗媽媽都感到累了並開始嫌棄,就只有狗爸爸不辭勞苦地照顧7隻狗B。

因為正值成長時期,7隻狗B對世界都充滿好奇心,非常好動,經常到處搞搞震。

他們過度活躍之下,主人不禁講了一句:「照顧牠們是一份極限職業!好累好辛苦。」

想不到就連親生媽媽都這樣想,主人講到狗媽媽日常會對7隻狗B視而不見。

 

 

而且為了不想自己太辛苦,狗媽媽竟帶孩子愈跑愈遠,不消一會狗媽媽自己一個回來。

主人眼見只得狗媽一個,便非常焦急地跑去找牠們。

幸好有狗爸!牠二話不說帶回仔女回到主人身邊,主人從而得悉狗媽的陰謀,應該是刻意將牠們丟在不同的地方。

 

來源:韓國節目《TV動物農場》

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓