擁有翹臀原來對身體好處多 日本節目教你一招輕鬆練成蜜桃臀

文: Ling Kwok
2019.04.05

現時有不少女性都追求體態美,其中要求有一個靚靚的蜜桃臀。而有醫學證明,有一個美好的臀部對身體有重大益處。至於如何練成一個靚臀?除了不停做深蹲外,原來只要改善日常行路姿態,見到靚臀的路就近了!

ViuTV外購日本資訊節目《健康日記》,講到有一個靚臀有很多好處。

分別可以令關節減少磨損、良好走路姿態,間接令鎖骨線條更漂亮、還有減少心臟病等問題,一言而蔽之就是好處多。

如果不好好練有臀部,晚年行平路會較易跌倒,關節問題也會日益嚴重。

節目講到最常見鍛鍊臀部的方法就是深蹲,只要曲膝、腰背挺直,垂直地向下蹲,長久來說便可以練成翹臀。

不過節目講到一個更簡單的方法,就是大步地走路。因為這樣更能用到臂部的肌肉,長遠來說令臀部變得更結實。

而實驗也顯示,改變了走路方法後,確實用到臀部的肌肉。能夠簡單地練成翹臀,趕快試試等待成果吧!

來源:ViuTV@《健康日記》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓