【蘋果發布會2019】AirPods 2值唔值得買?1,2代4大分析比較全面睇

文: Toby Mok
2019.03.28

最近Apple在蘋果發布會2019舉行前就率先發布了新的AirPods 2,雖然蘋果沒有發布果粉十分期待的黑色AirPods 2,但不少人都對新AirPods感到有興趣,今次就為大家為新舊AirPods 進行比較,睇吓到底第一代AirPods還是第二代的Airpods 2比較抵買!

AirPods2優勝之處在於新增了無線充電功能,用家只需將充電盒放在兼容Qi的充電墊上就可以充電,就算充電墊不在身邊,大家亦可以使用 Lightning 連接埠充電。

除此之外,AirPods 2比第一代AirPods 更增設了指示燈功能,在充電時就會亮燈,更方便操作。

另外AirPods 2比第一代AirPods更多了「喂 Siri」功能,用家只需講喂Siri就可以進行打電話、播歌、開google map 等功能。

不足之處方面,雖然AirPods 2功能多了,但價錢亦有所上升,AirPods 2比AirPods 1賣貴了$300,顧慮價錢的朋友可能要再思考吓。

另外,AirPods 2同AirPods 1在顏色選擇上亦只有白色,如果不太在乎硬件有以上更新的朋友可再期待新AirPods,睇有冇新顏色。

想買AirPods 2的朋友可以思考清楚再購買。

資料及圖片來源:Apple,macrumors

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓