【開心速遞】Terry為變聰明去針灸 翻身變招積醒目仔!叻到連大小姐都甘拜下風

2019.04.09

有睇開TVB處境劇《愛•回家之開心速遞》的觀眾都知道,劇中Terry(李偉健飾)性格比較老實愚鈍,更經常要KC(歐瑞偉 飾)及大小姐(林淑敏 飾)替其收拾殘局,與安仔、池美麗及垃圾清並列為《開心速遞》4大破壞王。不過,曾經做過不少蠢事的Terry最近在劇中大翻身,變成一名相當招積的醒目仔,連大小姐都甘拜下風。

Terry的蠢,在劇中幾乎人人皆知。KC及大小姐經常替他收拾殘局。大小姐更經常將「你原來真係蠢,唔係扮」掛在嘴邊,連群姐(許思敏飾)亦用這句話揶揄他。

自覺愚鈍的Terry想變得聰明,在無意之中看到中醫廣告後,他決定去針灸。

由於在針灸過程中見到老鼠,Terry因過度恐慌令針灸電流瞬間加大,反而令Terry成功脫胎換骨,搖身一變成為醒目仔。

變成醒目仔的Terry不但能對中醫師的算術作出質疑,更可以輕鬆解決公司I.T部的難題。

不止如此,Terry單憑美國總統換車的新聞推斷美國股票下跌,及時阻止了大小姐買美股,令大小姐對其刮目相看,甘拜下風。

Terry變醒目之後相當招積,不過現在只是上集,下集故事的發展令人期待。

來源:《愛•回家之開心速遞》

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓