【iPhone技巧】手機放錯位隨時會影響健康 4大不宜擺電話的位置

文: Toby Mok
2019.04.14

現下好多人都喜歡機不離手,去到邊都攞住部手機,行街、沖涼、瞓覺都會將iPhone 或android 手機放在自己可以觸及到的位置方便使用,但原來手機並不是可以隨處放,放錯地方有機會影響健康,一齊睇吓有邊4個地方不適宜放置手機!

床上或枕頭底

手機的藍光會影響褪黑激素水平,從而影響睡眠質素。除此之外手機不時彈出的通知亦會防礙睡眠,按下圖睇仲有咩影響。

放在褲袋

好多人行街都喜歡將手機放在前後褲袋,方便隨時拎出來使用,但原來將手機放在褲袋亦有機會影響健康,按下圖睇詳情。

 

廁所

好多人去廁所或者沖涼的時候帶手機入廁所聽歌,但原來廁所內藏有不少因沖廁而飛濺出的污糟物同細菌,如手機接觸細菌後用家再將手機接觸面部,容易引起衛生問題,按下圖睇詳情。

直接接觸臉部

之前好多研究指出手機的含菌量有機會比座廁的含菌量更高,所以如果直接將手機貼近皮膚有機會令細菌接觸到臉部。所以大家應定期清潔手機或者使用藍牙耳筒講電話,避免面部直接觸並面部。

資料及圖片來源:iDropnews,Pexels.pixabay

 


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓