【iPhone傳聞】歷來最大部iPhone將登場?傳蘋果加大電池容量+屏幕尺寸

文: Toby Mok
2019.04.11

之前就有傳聞指來年推出的新iPhone在大細同屏幕配備上都有加強,而最近亦有更多有關新iPhone的傳聞流出。有外國媒體指2020年推出的蘋果iPhone會全線採用OLED屏幕,並且在電池容量及屏幕尺寸上都會變大,有望成歷年最大部iPhone,一齊睇吓新iPhone或會配備咩規格。

最近外國媒體idropnews 就透露蘋果有意將來年推出的新iPhone 全部提升規格到OLED屏幕。

而屏幕呎吋方面亦有改動,將會推出5.42吋、6.06吋及6.67吋歷年最大的手機,相信是iPhone XS iPhone XR、 iPhone XS Max的延續版。

根據外國媒體透露,新iPhone除了會有更大的屏幕之外,電池容量上都會提升。

外界普遍認為iPhone XS Max的延續版會增多10%-15%電池容量,而iPhone XS 的延續版電池容量有機會增加25%。

如果日後部iPhone電量可以用耐啲又大mon啲,大家會唔會想轉翻用iPhone先?

資料及圖片來源:iDopnews

 

 


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓