野蠻媽媽縱容10歲兒樂園隨地小便 大叔一句痛斥贏得旁人掌聲

文: 王庭芝
2019.04.11

小朋友年紀細從來都不應該成為做錯事的理由,偏偏有不少野蠻家長愛以一句:「細路仔係咁。」作為小朋友犯錯的擋箭牌,更是逃避自己教養的責任。近日有網友分享在主題樂園見到一名媽媽竟然容讓10歲大的兒子隨地便溺,行為令側目。

近日有網友於Facebook專頁「生仔要考牌系列」投稿,表示曾經在主題樂園看煙花前15分鐘,見到一對母子和不少人一樣提前霸靚位,網友目測生得頗高大的兒子約10歲。

配圖:Pixabay

 

後來一對原本坐地下情侶突然站起來,大聲問:「點解濕嘅?」那對母子中的媽媽就說:「細路仔忍唔到就要痾㗎啦,又差唔多開始,唔通我咃走開咩?」附近不少遊人都指摘這位媽媽,然而她通通當耳邊風,更說:「細路仔係咁。」這位媽媽又倒水在地上,然後說:「依家咪沖走晒囉。」

配圖:Pixabay

 

後來,一位大叔路見不平,直斥該位媽媽:「細路仔本身唔係咁,係因為無家教先變成咁,宜家唔係沖唔沖走的問題,而係佢當街去廁所,仲有個覺得無錯的媽媽先係問題。」該位媽媽聽後即時收聲,而旁人亦對大叔痛快的言論拍爛手掌。

配圖:Pixabay

 

有網友表示無論小朋友幾多歲,隨地小便的行為已非常不衛生,更何況一個10歲大的小朋友已經有認知能力和羞恥心,容讓他隨街小便的行為實在令人側目,又認同大叔所說,小朋友的行為都是大人所教的,所以媽媽才是問題所在。

原文:

 

來源:FB@生仔要考牌系列

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓