【古巨基演唱會2019】被容祖兒大爆同老婆好冤氣:每次食飯都係咁搓古太隻手!

文: Ling Kwok
2019.04.12

一連四場《古巨基我們世界巡迴演唱會 - 香港站Part2》在紅館舉行,這次演唱會承接Part 1。而基仔今次特意唱了幾首歌迷熱切想聽的歌,舞台編排也有所改變,基仔盼歌迷感受到自己的誠意。

而第一場演唱會請來容祖兒做嘉賓,基仔原來早在Part1時已想請Joey做嘉賓,惟她的檔期問題未能參與。

因此今日再開Part2,容祖兒放開所有工作,都要做嘉賓,因為容祖兒想成為基仔演唱會的一部分,並唱出經典作《痛愛》。

容祖兒又大爆基仔與古太冤氣的事蹟,她說:「每次出嚟食飯,佢都會帶埋古太,好似孖公仔咁出場。」

不過最冤氣的不在此,而是基仔一路食飯一路搓住古太隻手,還要十分頻密。

除此之外,記得13年前Juicy Lemon要開show時,古巨基著急地找東西,容祖兒以為對方要找咪,發現原來古巨基又是要摸摸古太隻手,才安心開show,看來基仔是個專情的男人。

完整歌單如下:

爆了

夢中人

必殺技

其實我我我 + 大雄

歡樂今宵

戀無可戀

傷追人

藍天與白雲

致少年時代

子華說

Dance Medley:順風車/敢死隊/HEA/錢錢錢錢/年年有今日/今期流行

愛的解釋

一生何求

來年來日

以你為榮

我與你

愛得太遲

天氣會變+心跳回憶

狂串樂基兒(與容祖兒合唱)

痛愛(容祖兒唱)

至Net小人類

花灑

太空艙

初心

Encore:

勁揪

金曲Medley:任天堂/好想好想/逆時光/天才與白痴/重覆犯錯

愛與誠

亂世情侶

友共情

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓