【金像獎2019】劉允奪專業精神獎緊張到說不出話 錢嘉樂3招為對方打圓場

文: Ling Kwok
2019.04.15

昨晚是第38屆香港電影金像獎頒獎典禮,大會事先公布了「終身成就獎」及「專業精神獎」兩個獎項,分別由四哥謝賢及做了龍虎武師50年的劉允奪得。當劉允上台講得獎感言時,身為頒獎嘉賓的錢嘉樂做了幾個貼心舉動,使網民覺得錢嘉樂對劉允相當關顧,有人情味。

劉允為香港電影工作了50年,他的外形的關係,大多飾演愚蠢得可愛的角色。

一直默默耕耘多年,劉允入行多年終於得到一個獎,心情難免緊張。

最初他講出一連串感言後,突然腦海一片空白,多次講出「諗諗先」,又作思考狀不停摸頭,甚為可愛。

 

 

而身旁的錢嘉樂非常有耐性,不時問問題引導劉允說話。雖然劉允還是需要時間思考,但錢嘉樂說:「唔緊要,慢慢畀你講。」

日常得獎者只有一分鐘講感受,而大會也讓劉允講到講完為止,非常有耐性及包容。

當劉允再講相同的得獎感受,錢嘉樂講笑:「你講過喇!」劉允略帶有點傻氣問:「係咩?」錢嘉樂拍拍對方的肩膀說:「唔好咁緊張!」為對方減減壓。

又說「有魚頭允就會有歡樂」後來魚頭允真的想不出話來,於是錢嘉樂表示:「一係一陣做訪問先講啦!」又邀請對方一同頒下一個獎。

這件事看出劉允的可愛,也看出錢嘉樂的細心與耐性,為對方打圓場。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓