【iPhone傳聞】傳停產機王iPhone X再回歸 連同iPhone SE再度生產推出

文: Toby Mok
2019.04.16

之前就有消息指出iPhone SE有機會改名為iPhone XE再度回歸,而最近亦有更多關於iPhone的傳聞流出,外國媒體Macrumor就表示蘋果除了iPhone XE(iPhone SE)會再度生產之外,連之前被果粉稱為性價比高的iPhone X亦重新投入生產,Apple有望再度推出iPhone X 同iPhone XE( iPhone SE),一齊睇吓發生咩事。

最近外國媒體Macrumor報導指台灣著名電子產品代工公司富士康已確定在印度工廠生產iPhone,並確認在今年7月將重新製作iPhone X。

而外國媒體表示製造iPhone X需接觸到OLED屏幕、無邊框設計及Face ID 技術,懂得iPhone X的製造技術對日後製作iPhone XE亦有幫助。

因為之前一直都有傳聞指iPhone XE將會在印度市場進行組裝,而富士康將iPhone X的生產線移至印度相信令iPhone XE將推出的傳聞更真實。

資料及圖片來源:Macrumor,iDropnews

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓