【iPhone技巧】唔使再慢慢入密碼 iPhone免打字連wifi技巧

文: Toby Mok
2019.04.22

好多人出街到餐廳食飯或者到朋友屋企作客,第一時間都都會問餐廳職員或者朋友攞WiFi密碼連WiFi,不過次次都要逐個逐個英文輸入WiFi密碼非常不方便,而蘋果其實早於iOS 11更新後就可以有分享WiFi 密碼的功能,今次就教大家2大方法究竟點先可以免打密碼輕鬆連接WiFi 的小技巧。

第1個方法需首先將iOS更新到先可使用,首先在2部裝置上開啟Wi-Fi同藍牙功能,並且關閉個人熱點,之後就可以按下圖睇步驟詳情。

不過提提大家,在同朋友分享Wi-Fi密碼時記得確定彼此的Apple ID已加到對方的「通訊錄」app並將對方的裝置放在附近,確保在藍牙和Wi-Fi的通訊範圍內。

第2個方法就需要先下載分享Wi-Fi密碼的捷徑,只後再根據下圖步驟,最後掃一吓QR code就可以免輸入密碼就連到Wi-Fi。

 

資料及圖片來源:Apple

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓