【Google I/O 2019】Google map確定推出AR地圖功能 用實景+箭咀為路痴帶路!

文: Toby Mok
2019.05.10

一眾路痴有福了!Google在一年一度的Google I/O開發者大會就確定推出AR實景地圖功能,大家只要用手機內的相機拍一下現正身處的位置,手機就會顯示用家所在地,Google map就會即時用地圖顯示出大家現時所在的位置,並會有箭咀顯示步行方向。

成日用GOOGLE MAP聽到聲音導航講到街口向南行,好多路痴們都會即刻自轉360度睇下藍色箭咀指哪一面是南面,但近日Google就宣布推出AR實景地圖功能,等一眾路痴可以更易搵路。想使用新功能,大家需首先更新至最新版本,然後再選擇路線,之後再較對現實世界就可了。

而最近就有外國用家率先試用新功能,認為用法算簡單,而功能亦可以準確地指出用家需前往的位置。新功能將在Pixel裝置推出,相信之後陸續會擴展至其他手機型號。

不過試用過的用家就表示做用實景導航功能會令手機電池用量消耗更快,大家可以衡量一下再使用。

以後路痴們只要打開相機拍下自己目前所在的地方,Google map就可以立即用箭咀教大家行到目的地,相信連100%純種路痴都可以成功到達目的地!

圖片及資料來源:9to5Google,FB@Google

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓