【開心速遞】星期六有愛回家番外篇睇?龔水/輝蓮/安凌壯齊齊RAP好消息

2019.05.12

TVB處境劇《愛·回家之開心速遞》深得不少觀眾心,收視及口碑均不俗,有不少劇迷更覺得一星期得5集唔夠喉,希望能夠像《東張西望》一樣連播7日。雖然願望仍未成真,但最近呂慧儀、周嘉洛及張景淳等劇中演員就拍攝短片,齊齊rap住向觀眾報喜訊,表示星期六可以看到《開心速遞》的番外篇《PARK YOHO週末速遞》。

呂慧儀在社交平台上載了一條短片,片中有《開心速遞》人氣Hip Hop組合「大四喜」、討論度甚高的情侶檔「龔水」及「輝蓮」以及大學劇情線的「安凌壯」組合。眾人在片中大展Rap功,更重新演繹了「大四喜」的成名作《乜嘢叫ig其實我地唔知》,令不少網民感到驚喜。 

由於歌曲改編自「大四喜」的代表作,不少網民一開始都以為是劇集全新主題曲。

他們齊齊rap住向觀眾報喜訊,透露星期六都可以在電視機見到《開心速遞》的演員。事關他們有份拍攝的《PARK YOHO週末速遞》將於下星期六,即518日播出,聽個名都似劇集番外篇。 



來源:IG@呂慧儀

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓