【iPhone傳聞】傳iPhone將增紫色/螢光綠 2大新色概念圖率先睇

文: Toby Mok
2019.05.14

仲有幾個月又到蘋果舉行發布會的日子,之前就有關於新iPhone 3鏡頭排位的設計圖流出,一眾果粉都指擺位沒有設計可言,令用家失望。不知Apple是否為了挽回果粉信心,有消息就表示蘋果有機會在手機的顏色上搞搞新意思。最近有外國媒體透露蘋果有機會為新iPhone推出2大新顏色,分別是螢光綠同紫色,一齊睇吓發生咩事。

外國媒體Macrumors就表示在中國微博上流傳疑似屬於新iPhone的手機設計底板,上面清晰顯示左上角有3個圓形洞,相信是鏡頭的位置。而普遍媒體認為正方形的洞應該為閃光燈及應感位置。

其實早在上年10月蘋果分析師郭明錤就預計2019年的新iPhone將會採用3鏡頭設計,郭明錤續指3鏡頭手機有望在今年新推出的iPhone中出現。

而最近日本供應商MacOtakara就透露iPhone XR的延伸版手機將會有2大新色,分別是螢光綠同紫色。

而有消息指蘋果有機會將螢光綠同紫色取替銷售量較不理想的藍色同珊瑚色。

如果真的推出大家又會唔會入手呢?

 

資料及圖片來源:iDropnews

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓