惡媽買雪糕稱趕時間要求插隊 遇幽默男一句說話霸氣K.O.

文: 王庭芝
2019.05.14

買嘢要排隊畀錢,小朋友都識,近日有網友分享遇到一位野蠻媽媽偏偏以「趕時間」為由,意圖「奉旨」插隊, 不過這位惡媽最終都不敵一位男士霸氣又幽默感十足回應,連惡媽的兒子都「神助攻」,令惡媽無法得逞。

網友說事發在晚上6時50分左右,當時他在便利店排隊等候付款,前面有4個人,當中包括一位拿着滿滿一籃貨品的男士。後來一對母子到了便利店,網友聽到他們大聲說要買雪糕,那位媽媽就催促兒子快點揀雪糕,因為快要遲到,當兒子揀好雪糕,兩母子就排隊付款。

(示意圖)

 

過了一分鐘左右,那位媽媽見前面一位顧客完成付款,就衝上前跟網友前面的男士說:「先生,可唔可以俾我俾錢先?小朋友趕住去上堂!」只見那位男士稍稍猶豫,媽媽就即時黑面發功:「小朋友買杯雪糕唔阻你好多時間,你買咁多嘢。」男士不甘示弱,表示自己都趕時間,那位媽媽惟有返去後面繼續排隊,但就怨聲載道:「買咁多嘢都唔肯讓吓人,知唔知阻住好多人架,阻人發達猶如殺人父母呀。」

 

此時,輪到男士付款,他望一望網友,見網友手上只有一包香口膠,就決定讓網友先付款,排後面的媽媽當然嬲爆,全程怒視那位男士,怎料男士擰轉頭說了一句:「唔好意思,一到七點太陽落山,我就會變人狼,我趕住返屋企費事嚇親你個寶貝仔。」

 

小朋友聽後就看一看錶,天真地說:「仲有幾分鐘咋喎!」小朋友童言無忌,令在場的店員和網友都忍不住笑了。

 

原文如下:

 

其他網友都大讚男士的回應霸氣十足兼不失幽默,而兒子的直率回應更是「神助攻」。

 

來源:FB@生仔要考牌系列

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓