【蜘蛛俠:決戰千里】識劇透卻唔識用IG?Tom Holland自認IG白痴搵拍檔求救

文: 王庭芝
2019.05.15

Marvel漫畫改編的超級英雄電影《蜘蛛俠:決戰千里》(Spider-Man: Far From Home)將於今年7月4日上映,近日《蜘蛛俠》的幾位主演登上電視節目宣傳新戲,一向有「劇透王」之稱的蜘蛛俠Tom Holland活躍於社交媒體,他曾經試過於Instagram誤將新戲名稱提早公開,但他自爆其實是個「IG白痴」,更要向同劇拍檔求IG教學!

《蜘蛛俠:決戰千里》演員日前到《Jimmy Kimmel Live》宣傳新片,提及早前公開的新預告短短一小時已達破億瀏覽量,可見不少Marvel粉絲都期待見到它如何接續《復仇者聯盟4:終局之戰》(Avengers: Endgame)的故事。當其他演員於新預告公開時就同步上載片段到個人IG,唯獨主角Tom Holland就比其他人遲上載,他解釋自己其實是個「IG白痴」。

「我完全唔記得要上載新預告,當日朝早一起身,我發現自己IG多咗好多粉絲,我就覺得太好喇,然後我開始碌IG,就見到條新預告,於是我好慌張,就打算開email下載預告,不過唔成功,唯有搵Zendaya,佢就拍咗條片教我點樣做,所以我真係好似一個老人家!」

Zendaya隨即爆料,指有次Tom錯手連續發了兩則IG story,不過他竟然不知道如何刪除,唯有又向Zendaya求救。

Tom Holland的「IG白癡」事件簿還有其他例子,早前《蜘蛛俠:決戰千里》演員到了加州迪士尼樂園進行宣傳活動,Tom Holland上載了一張和Zendaya及蜘蛛俠肥仔老友Jacob Batalon的合照,不過出現一件尷尬小事,Tom Holland竟將Zendaya的 tag放自己下身位置,令Zendaya即時回應:「你將我個名放呢個位置,我估你真係唔太識用IG。」儘管Tom Holland後來已經作出修改,但仍難免成為粉絲取笑的對象。

來源:Jimmy Kimmel Live

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓