《開心速遞》演員大玩童顏濾鏡 大小姐Terry一秒回春好精靈

文: Ling Kwok
2019.05.16

最近好多人都可以一秒回春,點解?因為社交軟件App Snapchat推出了三個影相拍片filter,分別有成熟男人、嫵媚女人,以及大眼BB。其中大眼BB童顏濾鏡最受歡迎,因為真的會一秒變年輕!吸引了一班愛玩的《開心速遞》演員喪玩。

由於使用「童顏濾鏡」的反差確實好大,所以吸引了不少人玩,包括圈中的藝人。

就好似《開心速遞》的演員,立即馬上試玩。驚見大小姐用上了「童顏濾鏡」後一秒回春,變得不似她本人。

KC都盞鬼地留言逗小蓮!

Terry更笑言:「家姐變咗細妹!」真係好搞笑!

除了大小姐,送水輝、Terry、豪仔、潮偉及佐治都有玩「童顏濾鏡」。

有網民笑爆指潮偉變小孩後太成熟,而做過童星的豪仔簡直與小時候冇分別!大家會唔會想玩呢?

圖:IG@李偉健袁文傑張明偉許家傑林淑敏

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓