【iPhone技巧】 5大iPhone實用技巧全面睇 轉走煩人鬧鐘鈴聲/一秒計出匯率

文: Toby Mok
2019.05.18

相個好多人手機都使用iPhone,但大家其實又是否靈活運用到手機所有功能呢?今次就為大家介紹5個Apple iPhone的使用小技巧,包括免用應用程式都可一秒計出匯率、將手機變成放大鏡等等,一齊睇吓點用iPhone最精明。

改變手機鬧鐘鈴聲

好多人都習慣使用手機鬧鐘,但每天被急速又煩人的默認手機鬧鐘鈴聲嘈醒真的十分煩燥。其實iPhone可以設有就寢功能,仲可以設有多款柔和的音樂叫醒大家。

 

一秒計出匯率

好多人去旅行買東西都喜歡計匯率睇買得抵不抵。不過其實iPhone可以不需要任何app一秒計出匯率,即睇點做!


放大鏡功能

有時睇演唱會企得太後見唔到心儀的歌手,或者出街近視睇不清楚路牌很不方便?其實手機設有放大鏡功能,比起手機內設的相機放大,放大鏡功能可以更有效地zoom in!


還原已刪除的網頁

有時手快快不小心刪除了想保留的網頁?其實iPhone設有還原方法,按下圖睇教學。

不過提提大家此方法只可以在不慎刪除後立即使用,如果關閉了safari則沒有辦法再還原。

 

網頁中搜尋關鍵字

有時上網唔想睇一大段字想搵重點睇?其實Safari內藏尋找關鍵字功能,只要打上自己需要的字詞,手機就會自動顯示出來,以後上網睇文章可以更有效率!

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓