朋友老奉搭順風車搭唔成仲埋怨車主 女司機霸氣還擊:全部已割席

2019.05.21

相信大部分揸車人士在順路的情況下,都不會介意「兜埋」身邊的朋友坐順風車。近日就有位女車主在FB群組吐苦水,指朋友就算不順路亦會大條道理要求自己接送,老奉坐順風車的態度確實令人無奈。車主拒絕請求後更遭到朋友的埋怨,最後她選擇霸氣地與朋友割席,不再做別人的免費司機。

近日有位女車主在FB群組「小心駕駛(討論別人駕駛態度)」撰文分享自己朋友多次奉旨要坐順風車的經歷。例如一大班朋友在西貢食海鮮,車主習慣行西沙路去吐露港再行林村的路線回錦田。結果有個住大窩口的朋友要求車主兜去荃灣,車主以不順路為由拒絕,結果卻被朋友指責故意拒載。

 

 

之後樓主試過在西貢準備駕車前往灣仔開會,打算出彩虹方向經東隧過海。結果有個朋友突然叫她去馬鞍山兜埋自己,樓主表示不順路,不過可以在西貢等她。最後朋友就向樓主發脾氣。第三次,樓主約一個住馬鞍山的朋友在新港城食飯。當樓主到達餐廳後,結果朋友卻大條道理責備樓主沒有去她家樓下包接送。事實上,朋友並沒有約過樓主在自己家的樓下碰面。

經歷過多次朋友奉旨搭順風車及當自己是免費司機的事情後,樓主霸氣地表示已經全部割席。事件引起不少網民回應,很多人認為「車你係人情,唔車係道理」,亦有人分享自己身邊發生過的老奉搭順風車的事例。


 

男友開車遇女同事爭坐副駕位!完全當正印透明 要求讓位:你瘦你坐後面

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓