【鐵探】接力惠英紅爽快找數!「Bingo」姜皓文笠紅色絲襪買咖啡

文: 王庭芝
2019.05.22

昨日惠英紅(小紅姐)在Facebook在直播絲襪笠頭買包,兌現之前為TVB劇集《鐵探》收視破30點而許下的承諾,果然係牙齒當金使的「女漢子」!慶功當然唔能夠只得小紅姐,昨晚「Bingo」姜皓文(黑仔)都接力找數,他在商場以紅色絲襪笠頭買咖啡,玩得程度不遜小紅姐!

其實小紅姐和黑仔都是影壇巨星,兩人分別是金像影后和金像男配角,不過玩起來就毫無包袱,相當不計形象。早前《鐵探》演員公開許下承諾,如果劇集收視破30點就會一邊絲襪笠頭一邊shopping,昨日小紅姐率先找數,並tag了黑仔。

黑仔都即晚現身,先在商場門外爽快笠上絲襪,然後舉着寫有《鐵探》收視33點的字牌進入商場。

 

 

商場人流甚多,被記者包圍的黑仔更加吸引途人目光,有途人大聲問黑仔做咩笠住個頭,黑仔就解釋係因為要兌現承諾。

黑仔最後不忘tag「尚垶」袁偉豪(Ben)接力,唔知Ben會幾時找數先?

 

來源:FB@姜皓文

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓