歐陽震華大談TVB跑龍套辛酸史 自覺不被尊重:外闖一年賺嘅錢等於喺TVB十年

文: Ling Kwok
2019.05.22

歐陽震華(Bobby)早前回到TVB客串一集《開心速遞》,與群姐有對手戲,引起一時熱話。現為TVB部頭藝人合約的Bobby,早前就在電台節目大談自己在TVB跑龍套的日子,原來都是辛酸史。

Bobby回顧過去,在跑龍套的日子也遇過不合理的要求。

有人叫他演嫖客,Bobby就問有冇對白,結果對方說:「又有女攬,又唔使咩對白,好好撈呀!」

Bobby覺得不被尊重,所以直接掛線,直言面對過份要求不能啞忍。歐陽震華又透露,拍攝《壹號皇庭》前,想過不再與TVB續約,因為人工只得幾千元一個月,做售貨員都有一萬元。

而他拍完《壹號皇庭》I與II後,離開TVB不再續約,造就了他在外面打滾的機會,讓他大開眼界,拍劇一年所賺已是在TVB 10年所得的錢。

圖:歐陽震華微博

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓