【鐵探】旺角女人街親挑靚襪接力找數 袁偉豪鬧市笠魚網絲襪歎珍珠奶茶

文: 王庭芝
2019.05.22

繼惠英紅(小紅姐)、姜皓文(黑仔)之後,今日下午「尚垶」袁偉豪(Ben)成為第三位《鐵探》找數演員,Ben透過網台開直播,親身在旺角女人街挑選魚網絲襪笠頭,更笠住絲襪飲珍珠奶茶,睇嚟下一位被點名的蔡思貝真係諗吓點樣突破!

Ben為了接力《鐵探》收視公約,今日下午現身旺角女人街找數,昨日小紅姐和黑仔先後已經自備絲襪笠頭買包和買咖啡,今次Ben就索性開住直播買絲襪,他原本挑選了一雙鮮黃色的絲襪,但後來轉軚,竟然買了一對魚網絲襪,他說:「魚網絲襪有窿方便陣間飲嘢。」

之後Ben就將魚網絲襪笠落頭,然後直接在女人街「出巡」,該區一向是遊客熱點,不少遊客都對Ben眼望望,期間有內地遊客問Ben在做甚麼,Ben就回答:「你好,我叫袁偉豪,我在玩遊戲。」內地遊客才驚覺這是Ben,而Ben就大方跟遊客合照。

當然Ben不忘完成任務,就去買珍珠奶茶,果然隔住魚網絲襪飲嘢真係毫無難度,期間有市民又向Ben索簽名,Ben都有求必應。最後Bentag蔡思貝為下一位找數演員,唔知蔡思貝又會如何完成任務?

 

來源:Big Big Channel

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓