蘋果推免費維修MacBook計劃 一文睇哂14款合資格型號

文: Toby Mok
2019.05.23

好多人都話蘋果新款MacBook的建盤出現經常損壞的情況,而蘋果亦終於聽取用家們的意見,宣布推出免費鍵盤維修計劃,用家如發現所使用的Macbook有問題可免費送往蘋果維修中心維修。免費維修計劃仲將會維持4年,一齊睇吓計劃詳情。

蘋果近日在官方網站表示知道部分 MacBook、MacBook Air同MacBook Pro 型號的鍵盤可能會出現:字母或字元意外重複、字母或字元未出現、按鍵感覺「卡住」或回應的方式不一致等問題,所以推出免費維修計劃。

而蘋果亦承諾如用家出現鍵盤有問題的電腦,Apple 或 Apple 授權維修中心將會提供免費維修,並會按照產品的情況更換一或多個按鍵或是整個鍵盤。

想知道自己的電腦是否可免費維修,首先大家要在MacBook左上角選擇蘋果圖案,之後再按「關於此 Mac」檢查型號,就可以知道自己電腦的型號。按下圖睇可享免費維修計劃的MacBook型號。

而以前因Macbook的鍵盤損壞而支付了鍵盤維修費用的用家可以<按此>申請退款。 

資料及圖片來源:Apple

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓