兩個Tony Leung!梁家輝梁朝偉機場相遇合照 劉嘉玲笑稱:Double Tony Trouble

2019.05.24

劉嘉玲有舖攝影癮,經常會拍攝自己老公梁朝偉。之前兩人同遊日本賞櫻,劉嘉玲更親自操刀為梁朝偉拍攝櫻花寫真,羨煞旁人。最近她又有新作品「最美的夕陽」,今次主角依然是Tony Leung梁朝偉,但又多了一個Tony Leung梁家輝。劉嘉玲更搞笑地指兩人是「Double Tony Trouble」。

梁朝偉搭飛機前往出席《獵狐行動》開機發布會,出發前與梁家輝在機場的美好陽光拍下合照,劉嘉玲為作品命名:「美好的夕陽」。兩人更並肩一齊行走,未知是搭同一班機抑或巧遇。

走在後面的劉嘉玲拍下兩人並肩走的背影,更笑言兩個Tony Leung是「Double Tony Trouble」。

來源:IG@劉嘉玲

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!