【YouTube技巧】睇片煲劇更加得心應手!4大YouTube實用技巧全面睇

文: Toby Mok
2019.05.28

好多人放假都喜歡上Youtube睇片煲劇放鬆一下,但用了YouTube這麼久,又是否真的了解YouTube所有的操作呢,今次就為大家解構YouTube多個隱藏技巧同快捷鍵,等大家以後上YouTube睇片煲劇可以更得心應手,一齊睇吓YouTube 有咩隱藏秘技及快捷鍵。

快捷鍵

其實數字鍵可以控制影片的播放時間,一齊按下圖睇詳情。

YouTube浮動視頻

有時一心二用想同時睇片又做工作?其實Chrome有擴充功能可以俾大家一邊上其他網一邊睇YouTube片,就算使用其他網頁都依然可以睇到影片,按下圖睇步驟。

根據時間分享影片

有時遇到好笑的影片內容想分享俾朋友,想直接分享某分鐘開始的影片?其實只需一鍵就可以輕鬆做到,按下圖睇教學。 

循環播放

有時聽到喜歡的歌都想一聽再聽,其實YouTube有單曲循環的按鈕,其實只要在想重覆播放的影片中點左擊一下,就會出現循環播放的按鈕,點選後,影片則會不停播放,咁就不用每次手動重新播放啦。

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓