《怒火街頭》Law霸與王思苦再聚 胡杏兒催鄭嘉穎生多個囡:同我對親家

2019.05.27

近日鄭嘉穎與陳凱琳為囝囝Rafael舉行百日宴,正在陀B的胡杏兒亦有與老公及囝囝Brendan出席。胡杏兒與鄭嘉穎8年前合作TVB劇集《怒火街頭》而成為好友,兩人所飾演的「Law霸」與「王思苦」令人印象深刻。兩人老友鬼鬼,胡杏兒更催鄭嘉穎生多個囡,直言要對親家。

胡杏兒在IG上載百日宴的合照,撰文道:「Law霸恭喜你,娶到一個靚靚老婆又喜得麟兒,快啲再生個囡囡同我對襯家!王思苦上」。

鄭嘉穎就留言多謝「王思苦」的祝福,更指自己會盡力而為,亦希望杏兒「再生個健健康康、精乖伶俐既BB」,最後更呼應杏兒的「王思苦上」而寫上「Law霸上」。

「Law霸」與「王思苦」再聚,勾起網民對劇集的回應,如今兩位主角都有美滿家庭,不少人都替他們感到高興。

來源:IG@胡杏兒

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓