【法證先鋒IV】湯洛雯頂替黃心穎自言麻煩大家開工 黃浩然:冇你加入我哋就慘

2019.05.28

受黃心穎與許志安的「安心偷食」事件影響,黃心穎在TVB拍攝的劇集《牛下女高音》及《法證先鋒IV》都需要重新投入時間及金錢去拍攝。早前《法證先鋒IV》宣布由「靚湯」湯洛雯頂替黃心穎的角色,選角獲網民激讚,而一眾同劇演員亦十分感激靚湯的加入。

近日《法證先鋒IV》舉行記招,以「力臻完美 再度出發」為主題舉行儀式。頂替黃心穎參演這部重頭劇的湯洛雯就表示十分高興可以與一眾演員合作,更謙虛地表示因為自己的加入而要麻煩大家繼續開工。

在旁的黃浩然就表達對靚湯的感激,稱:「我地多謝你就真,冇你加入我地就慘啦」。

黃浩然更透露小青姐表示今次重拍也是因為他,他更自嘲可能因為「我啲戲屎屎地」,所以公司多給一次機會「讓阿湯可以帶領我做得更好」。

對於重拍計劃,黃浩然坦言整個劇組都花費了不少心力去令計劃成事,更笑言平時與同劇演員相約食飯也不容易,現在開工可以繼續見面。陳煒亦笑稱大家可以在飯堂一齊食飯,譚俊彥則表示一眾演員「緣分未完」。

來源:《東張西望》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓