黃建東惡搞陳偉霆英文廣告獲網民大讚搞笑 大玩中英夾雜:I 叮 my lunch box

2019.05.29

曾經創作日本熱門歌曲《PPAP》廣東話粗口諧音版本而為人熟悉的藝人黃建東又有新作品,就是近日在網上引起熱烈討論的陳偉霆CHANEL腕錶英文廣告。藉著討論熱潮,黃建東將廣告進行二次創作,模仿陳偉霆在廣告中的一些語氣及神態,同時加入搞笑對白例如「I叮my lunch box」及「hug my 姑媽」等等,獲網民大讚夠搞笑。

陳偉霆早前為國際名牌CHANEL拍攝一個全英文獨白的腕錶廣告,隨後在網上掀起熱議。 


TVB藝人黃建東亦趁熱潮將這個廣告進行二次創作。與陳偉霆一樣,黃東健在惡搞片段中亦有以英文闡述入行過程。同時他加入一些惡搞元素,例如「I叮(ding)my lunch box」、「go 飲茶(yum cha)with her」及「hug my 姑媽(goo ma)」等。

片段推出短短幾小時已經在FB獲得接近一萬讚好,網民紛紛大讚惡搞片段高質及搞笑,更指「ding my lunch box呢個位完全忍唔到笑」。有人建議他應該要加入一點地道的港式口音:「你無咗D港式口音呀!」。

來源:FB@Chanel黃建東

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓