UNIQLO開售KAWS產品變屍殺賣場 顧客為搶心頭好搞到損手爛腳

2019.06.03

早前日本服飾品牌UNIQLO宣佈再度和KAWS合作推出一系列的聯乘UT,新系列KAWS: SUMMER於今日正式開售,更引起一股搶購熱潮。在大陸,有人提早到UNIQLO店鋪等待,門閘都未開就爬入去搶衣服,行為被網民笑言猶如喪屍。不少人更在搶衣服的過程中搞到損手爛腳,甚至流血。

UNIQLO再度聯乘KAWS推新系列,產品於今日正式開售。一眾KAWS粉絲相當雀躍,提早到UNIQLO店鋪等待。不少人心急難耐,在店鋪門閘仍未完全開啟時就爬入去店內搶衣服,狂熱程度令人側目。

有網民將大家瘋搶KAWS系列的情況上載至微博,只見店內的KAWS產品被搶購一空。

成功搶到聯乘產品的粉絲在網上分享自己的戰利品,更不忘展示自己在搶購過程中留下的傷痕。

來源:微博

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓