世界級迷妹Do姐遠赴英國追星!飛倫敦睇韓國男團BTS演唱會+場內興奮打卡

文: 王庭芝
2019.06.03

鄭裕玲(Do姐)一向出名是韓國人氣男團防彈少年團(BTS)的忠實粉絲,Do姐繼今年3月孖住陸永大囡Hannah於香港亞博睇BTS演唱會,昨日更在IG分享原來已經飛到英國倫敦睇騷追星,果然是世界級迷妹!

韓國男團BTS紅遍全球,吸粉絲能力驚人,連一向成熟穩重的Do姐都難敵他們的魅力,她是一名Army (BTS粉絲名稱)真是人所共知,過往不時在IG大曬BTS專輯、周邊產品照片,又試過在電台節目大談追星心得、開箱BTS周邊產品和表示最愛是「泰泰」,即是成員V (金泰亨)。昨日,她在IG分享原來已經親身飛去倫敦看BTS演唱會。

 

其實今次只是Do姐第二次現場睇BTS演唱會,所以她興奮程度不減,不止在演唱會場地打卡,亦有拍下偶像的帥照。

BTS目前正在舉行世界巡迴演唱會《BTS WORLD TOUR LOVE YOURSELF》,6月1日和2日在倫敦著名的溫布萊球場開騷,餘下尚有巴黎站和在日本的兩個城市大阪和靜岡開騷,唔知Do姐會唔會再去追星呢?


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓