iPhone新功能同時連2部AirPods 網民笑稱慢半拍:Android早就得

文: Toby Mok
2019.06.04

今日6月4日凌晨1點舉行的蘋果全球開發者大會已經順利完成,Apple亦發表了多款軟件系統的更新。在發布iOS 13時蘋果就指出新的iOS可以允許同時連接2部AirPods,不過部分網民就表示此功能作用不大,並反諷其實部分android手機一早就有此功能,指新功能是「世紀大發明」。

好多果粉都知道今日6月4日是蘋果全球開發大會的日子,蘋果亦發表了多款軟件更新功能,而iOS 13亦令新iPhone及AirPods方面有所更新。

蘋果全球開發大會上,蘋果就宣布推出新iOS可以令同時連接2部AirPods,換言之手機用家可以用手機將音樂分享給朋友,2部AirPods同步聆聽同一首歌曲。

不過部分網民就表示此功能實用性不大,並諷刺指:「蘋果又為我從來冇發現過的問題提出解決方法」,直指新功能毫無建樹。

 

大家又點睇iOS呢個新功能呢?

資料及圖片來源:iDeopnews

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓