【白色強人】馬國明唐詩詠做夫妻 接吻劇照流出!網民:不如真係一齊啦!

文: Ling Kwok
2019.06.09

TVB 2019年重頭劇《白色強人》將會在下星期一隨《婚姻合伙人》播放完畢後推出,今次演員陣容都不小,分別有郭晉安、馬國明、唐詩詠、李佳芯、何廣沛、姜大衛、蔣志光、馮盈盈等。TVB官方早在劇集出街之前,推出一系列劇照。

劇中演員馬國明,繼《天涯俠醫》、《On Call 36小時》系列後,第三次飾演醫生。

而他早前透露今次角色與以往有所不同,過去的他演的都是天然呆、傻傻更的角色,難得今次可以做一個大男人,馬國明直言甚為有型。

 

不過,雖然角色大男人,但馬國明依然覺得難演,因為角色沒有太大起伏,需要花時間去揣摩。

除此之外,劇集推出之前,TVB發布了一系列的官方劇照,當中最大亮點,就是馬明與唐詩詠接吻的畫面。

據知兩人在劇中飾演夫妻,而現實中兩人曾經傳出緋聞,有指馬國明曾暗戀過唐詩詠,算是觀眾心目中的熒幕情侶。劇照流出後,有不少觀眾表示會追看,亦希望兩人在現實中可以真的走在一起。

圖:《白色強人》劇照 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓