老婆出差 陳柏宇變身「全職湊仔公」帶囡囡開工 沖奶換尿片一腳踢

2019.06.05

近日陳柏宇為宣傳新歌《金草莓》而去到電台接受訪問,更帶同囡囡Abigail一齊開工。事關陳柏宇太太符曉薇出埠工作幾日,所以Jason要暫任「全職湊仔公」。兩父女一齊現身商台節目《叱咤樂壇》,Abigail不時在旁邊搗亂,場面十分溫馨又搞笑。

已為人父一段時間的陳柏宇在照顧女兒方面十分熟練,趁未正式接受訪問前就為囡囡沖奶。

陳柏宇透露,老婆第一次因為工作而需要離開女兒幾日,在臨別的時候差點想哭。而對於成為「全職湊仔公」,Jason表示無問題,無論是餵奶抑或是換尿片都可以一腳踢完成。由於Jason在太太離港的幾日同時要工作,所以嘗試一邊開工一邊湊女,不過對他而言亦算得心應手。

來源:《叱咤樂壇》Hong Kong Toolbar

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓