【Heaven天國餐館】石原里美強勢進駐夏季日劇檔 飾演最靚有主見的餐廳老闆娘

文: Ling Kwok
2019.06.06

自《Unnatural》之後,觀眾都十分期待日本著名女神石原里美有新作。大家不用等到頸都長,因為一直視為炮灰檔的夏季日劇,就有石原里美主演的TBS日劇《Heaven?~天國餐館~》,早前已有預告,女神穿著一身鮮紅西裝,非常醒目地跟大家見面!

《Heaven?~天國餐館~》(Heaven?~ご苦楽レストラン~)是改編自佐佐木倫子經典漫畫作品Heaven天國餐館。講到女主角石原里美想法異於常人,於墓地附近開了一家法國餐廳「Loin d'ici」。

石原真係好靚呀!

而她十分有想法,請來不同背景有趣的伙伴合作,強調以營造舒適感,令老闆開心舒服的餐廳。期望以自己出發,讓餐廳帶到不一樣的體驗。

同劇還有福士蒼汰飾演高級服務生、志尊淳飾演天真無邪的服務生助理。他們在劇中捲入各種麻煩,但最後能團結一致解決問題。

新劇將於7月9日星期二晚上10時首播,各位FANS要留意喇!



來源:TBS

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓