【逃犯條例】IG支持警察與網民引起罵戰 宋芝齡回應:睇多啲新聞,再喺度留言

文: Ling Kwok
2019.06.13

近日有市民上街遊行反對修訂《逃犯條例》,昨日(6月12日)在金鐘發生的警民衝突,引起社會各界的關注。雖然如此,願意公開表態或討論的明星藝人不多,而TVB藝人宋芝齡就在IG公開表態,一眾網民熱議。

昨日(6月12日)在金鐘發生的警民衝突,對於警方的做法,社會各界有不同的說法。

而TVB藝人宋芝齡在IG上表達意見,她上載了TVB新聞的截圖,圖中為警察拿起長盾。宋芝齡留言表示:「Bravo, HK Police!!」

有一眾網民留言,更與宋芝齡引發罵戰。有網民叫她:「張開眼睇睇發生咩事啦!」宋芝齡則回應:「你不如睇清楚多啲新聞,再喺我度留言啦⋯⋯」短短一句,該帖文已有過萬留言。

圖:IG@宋芝齡

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓