曾飾演70多個男藝人阿媽 「御用媽媽」盧宛茵入紙申請健力士世界記錄

文: Ling Kwok
2019.06.16

有Madam Lo之稱的盧宛茵早前宣布將會舉行入行50年來未做過的棟篤笑,日前舉行記者招待會,請到楊明來撐場。與此同時,有「御用阿媽」之稱的Madam Lo,在記者會當日更入紙申請《健力士世界紀錄》。

Madam Lo入行50年,演盡多個藝人的阿媽,數落大約有70幾個。

Madam Lo今次入紙申請《健力士世界紀錄》,笑言估自己唔到,仲搞笑地說:「羅樂林『死』咁多次,其實都可以都可以申請!」

有如此多「兒子」,身旁的楊明仲話Madam Lo有不少已是巨星的「兒子」,最為人熟悉的就有古天樂。

而盧宛茵申請做劇集中飾演最多藝人阿媽創舉,目前大會在審批當中,將會好快會有結果。

圖:TVB娛樂新聞台

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓