【逃犯條例】森美呼籲市民登記做選民 寄語港人:不要停,一小步向前行都好

文: Ling Kwok
2019.06.17

最近一星期,香港因為逃犯條例引發了遊行、集會以及警民衝突的事件,並引起國際關注。向來較少公開發聲的藝人,也陸續在社交平台默默表達意見,而森美也不例外,他分別在IG及電台節目《早霸王》抒發個人感受。

616日有200萬市民遊行反對修訂逃犯條例之前,森美就在IG呼籲大家盡快登記做選民,他說:「化憤怒、哀傷、無力感為力量,用選票將不代表你聲音嘅人拒諸議會門外,72號前登記成為選民,喺嚟緊嘅議會選舉積極投票,一人一票將真正講香港人話聽香港人話嘅人送入議會為你發聲。」希望可以盡顯公民責任。

至於遊行過後,森美在電台節目《早霸王》裡亦有寄語,他說:「今日工作繼續努力,繼續向前。」、「吸收新知識。總知不要停,一小步一小步向前行都好。」

又講到如果要改變,過程是漫長,但只要肯向前,就會有成果。

圖:IG@森美
【選民登記2019】新選民登記7月2日截止!選民資格/索取表格/遞交申請方法一覽

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓